OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan

  • masa pelepasan:2024-03-28 13:05:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:97
  • Penerangan pantas:

    Olu, semakin panjang masa naik. Oleh ituSemak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlaha

Kandungan artikel
semakin panjang masa naik. Oleh itu

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

OluFeatures and technical parameters: Platform adopts a disassembly and assembly design structure, which is convenient for transportation and installation and not easily damaged. Tinggi boleh disesuaikan, dan tinggi dan keseimbangan platform boleh disesuaikan sesuai dengan perlukan.

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

Saint-FrancoisTahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel,OluPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu


OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan



Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan,OluGarpu gunting platform angkat bimbit, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Platform angkat lumpuh mempunyai struktur kompak, operasi sederhana, dan penyelamatan yang sesuai. Platform kursi roda cenderung menyelesaikan dengan sempurna masalah orang lumpuh naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Bagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, yang boleh dipasang di dinding atau trek tangan tangga untuk operasi mudah, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG, boleh berputar sesuka hati.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

keperluan keselamatanMenyesuaikan silinder minyak.

Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo


OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan



When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs,OluPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, as buffering can ensure safety.

Konsultasi bebasUrus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Pangkalan penangkapan platform adalah komponen struktur besar yang dibuat dari plat besi legasi dengan tebal yang berbeza yang diseweld bersama-sama. Jumlah penywelding adalah besar, bentuk struktur adalah kompleks, dan tekanan sisa yang tidak dapat dihasilkan semasa proses penghasilan. Untuk mencegah deformasi komponen disebabkan perubahan tekanan sisa semasa penggunaan, perlu dilakukan rawatan penyebab tekanan pada komponen selesai.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

OluLif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan diterima secara luas.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.


BabolMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan memberi anda OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan oleh syarikat kami, perkhidmatan OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan. OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!