ShuozhouJembatan naik hidraulik bergerakKriteria pembelian yang disyorkan

  • masa pelepasan:2024-04-17 19:24:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:129
  • Penerangan pantas:

    Shuozhou,Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.When working in foundation pits or depths,Shuozhou

Kandungan artikel

Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.

When working in foundation pits or depths,ShuozhouMoving the boarding bridge, a helmet must be worn.

ShuozhouPenampilan jambatan penerbangan hidraulik disediakan oleh Qiaolai kepada pelanggan, dan permintaan untuk penerbangan jambatan juga meningkat. Namun, tidak banyak pembuat jambatan naik yang sepadan. Banyak syarikat jambatan naik adalah syarikat beg kulit, dan mereka tidak menghasilkannya sendiri,ShuozhouJembatan naik hidraulik bergerak, yang menyebabkan harga yang tinggi. Yang penting ialah bahawa mereka tidak mempunyai pengetahuan yang baik tentang teknologi bot kereta, dan sering ada penyezaan apabila menyerahkan keperluan teknikal pelanggan langsung kepada pembuat. Oleh itu, pelanggan yang membeli jambatan naik boleh mencari secara langsung pembuat profesional. Apabila memilih jambatan naik, perkara pertama yang perlu dipertimbangkan adalah julat penggunaan, frekuensi kerja, penggunaan, berat nilai, dan faktor lain produk, dan memilih jambatan naik yang sesuai untuk keperluan unit. Lakukan kajian pasar berdasarkan parameter teknikal yang diusulkan. Keadaan pertama untuk memilih penyedia adalah mempertimbangkan pembuat paksi papan, dan kemudian kemampuan perkhidmatan selepas menjual. Selagi ia adalah jambatan boarding tetap dengan kualiti produk yang baik, prestasi yang baik, dan peralatan lengkap ia boleh dipilih dengan harga yang masuk akal. Long term promotion of axle manufacturers, price advantages old brands, and guaranteed quality!

Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

Feira de SantanaPenggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.

Papan.


ShuozhouJembatan naik hidraulik bergerakKriteria pembelian yang disyorkan



Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

() Tali wayar besi di lif sepatutnya diperiksa secara terus menerus untuk tali longgar dan wayar patah, kerana ia sering digunakan dan juga merupakan komponen penting. Oleh itu, tidak sepatutnya ada pemeriksaan yang tidak berhati-hati untuk mengelak mempengaruhi penggunaan biasa lif.

Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

NyahkiraApabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.


ShuozhouJembatan naik hidraulik bergerakKriteria pembelian yang disyorkan



Jembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Standard eksekutifOleh itu memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Ia mengadopsi pemacu hidraulik penuh, yang mempunyai kekuatan dan kepercayaan yang baik; Komponen penyegelan dalaman menggunakan komponen yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Stesen hidraulik mengadopsi peralatan modular dengan kehidupan perkhidmatan panjang dan operasi yang boleh dipercayai; Mengadopsi&quo; U” Design sinar bentuk mempunyai kekuatan yang tinggi yang mudah beroperasi dan menyelamatkan kerja; Plat bibir yang meliputi dengan kereta mengadopsi sambungan paksi panjang, memastikan tiada deformasi semasa operasi muatan panjang dan tinggi.

Suhu minyak hidraulik sistem hidraulik jambatan naik biasanya antara - darjah. Pada titik ini, viskositi, ciri-ciri, dan perlahan memakai minyak hidraulik berada dalam keadaan yang baik, dan efisiensi penghantaran sistem adalah tinggi. Apabila suhu minyak hidraulik melebihi darjah, viskositi minyak hidraulik akan berkurang besar, penting untuk memperhatikan apabila menggunakan.

ShuozhouKebanyakan pekerja yang bertugas dalam jambatan boarding hidraulik tidak menerima latihan profesional dan kekurangan kemampuan jambatan boarding hidraulik. Mereka salah percaya jambatan boarding hidraulik hanya untuk pengangkutan barang mengabaikan kemampuan dan bahaya keselamatan terlibat. Oleh itu,ShuozhouPembelian jambatan naik tetap, latihan pekerja diperlukan. Due to the complexity of the job and the difficulty in forming a systematic theoretical system, explaining some basic knowledge, simple operating skills, and precautions related to the job. Setelah akhir setiap bulan, penilaian teori dan teknik kolektif dilakukan untuk meningkatkan kesadaran pegawai untuk meningkatkan kemampuan operasi, dan menghindari kerja buta dan tidak berkesan semasa kerja rumah, dengan yang demikian mengurangi masa kerja rumah dan meningkatkan efisiensi kerja rumah.

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.


BabolMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat ShuozhouJembatan naik hidraulik bergerakKriteria pembelian yang disyorkan memberi anda ShuozhouJembatan naik hidraulik bergerakKriteria pembelian yang disyorkan oleh syarikat kami, perkhidmatan ShuozhouJembatan naik hidraulik bergerakKriteria pembelian yang disyorkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ShuozhouJembatan naik hidraulik bergerakKriteria pembelian yang disyorkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ShuozhouJembatan naik hidraulik bergerakKriteria pembelian yang disyorkan. ShuozhouJembatan naik hidraulik bergerakKriteria pembelian yang disyorkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ShuozhouJembatan naik hidraulik bergerakKriteria pembelian yang disyorkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!