TongiProtection grade of oil immersed transformerMempengaruhi faktor kejujuran

  • masa pelepasan:2024-04-26 15:03:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:597
  • Penerangan pantas:

    Tongi,Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga ko

Kandungan artikel

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

TongiDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

FoumbotSyarikat pengubah minyak terjun

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung,TongiPengubah minyak terjun 2500kVA, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Mod wayar pengubah jenis kering:


TongiProtection grade of oil immersed transformerMempengaruhi faktor kejujuran



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Bahan langsungSyarikat pengubah minyak terjun

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah,TongiPengubah distribusi 6kV,TongiPenukar jenis kering, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, pejabat dan peralatan elektrik lain.


TongiProtection grade of oil immersed transformerMempengaruhi faktor kejujuran



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Reputasi yang baikApa peranan penting pengubah kuasa

Perubah telinga pemeriksaan

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

TongiAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Segel kebocoran minyak

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

BabolMaklumat produk lain
  • GlivecsePemulihan semula bimbitKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan

    GlivecsePemulihan semula bimbitKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan

  • ToyonakaPiawai untuk frekuensi kuasa menentang ujian tensi bagi pengubah jenis keringGloss

    ToyonakaPiawai untuk frekuensi kuasa menentang ujian tensi bagi pengubah jenis keringGloss

  • DongzhouTekanan hidraulik meja mengangkatApakah kebolehlaksanaannya

    DongzhouTekanan hidraulik meja mengangkatApakah kebolehlaksanaannya

  • DongzhouProdusi jambatan naikMusim kemuncak akan tiba, jalan menuju pemulihan tidak lancar

    DongzhouProdusi jambatan naikMusim kemuncak akan tiba, jalan menuju pemulihan tidak lancar

  • MiddleburgJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCara memilih

    MiddleburgJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCara memilih

  • MiddleburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriLangkah berjaga-jaga untuk pembelia

    MiddleburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriLangkah berjaga-jaga untuk pembelia

  • MiddleburgPemulihan semula bimbitApa standard yang mesti dipenuhi

    MiddleburgPemulihan semula bimbitApa standard yang mesti dipenuhi

  • FukuyamaPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    FukuyamaPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat TongiProtection grade of oil immersed transformerMempengaruhi faktor kejujuran memberi anda TongiProtection grade of oil immersed transformerMempengaruhi faktor kejujuran oleh syarikat kami, perkhidmatan TongiProtection grade of oil immersed transformerMempengaruhi faktor kejujuran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TongiProtection grade of oil immersed transformerMempengaruhi faktor kejujuran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TongiProtection grade of oil immersed transformerMempengaruhi faktor kejujuran. TongiProtection grade of oil immersed transformerMempengaruhi faktor kejujuran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TongiProtection grade of oil immersed transformerMempengaruhi faktor kejujuran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!