MontreuilSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul s

masa pelepasan:2022-11-30 17:56:41 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:462

Petua teras:Montreuil,(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

MontreuilPengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Bunyi, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

CarcavelosApa peranan penting pengubah kuasa

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri,MontreuilTuba kuasa,MontreuilPengubah dan pengubah kotak, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.


MontreuilSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap hari



Operasi pengubah tenggelam minyak

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi,MontreuilPengubah stesen, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Projek analisisKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Pasukan pengubah kuasa


MontreuilSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap hari



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Asas pemeriksaanIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

MontreuilPengubah terbenam minyak

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Hak cipta dan notis:
1. MontreuilSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul s yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat MontreuilSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul s, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan MontreuilSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul s adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian MontreuilSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul s mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Babolmengesyorkanberita
BabolBerita terkini