ElkhovoOutline dimensions of oil immersed transformerApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • masa pelepasan:2022-11-14 19:15:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:507
  • Penerangan pantas:

    Elkhovo,Pengubah terbenam minyakSudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yak

Kandungan artikel

Pengubah terbenam minyak

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

ElkhovoPengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Taman KingstownKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel,ElkhovoParameter pengubah kuasa,ElkhovoPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


ElkhovoOutline dimensions of oil immersed transformerApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua,ElkhovoPenukar kotak pengubah jenis kering, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


ElkhovoOutline dimensions of oil immersed transformerApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih



Setelah minyak telah dihapuskan, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Perbaikan kualitiAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

ElkhovoKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

BabolMaklumat produk lain
  • San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

    San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

  • San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

    San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

  • ParaisoJadual kehilangan pengubah distribusiMajlis yang berkenaan

    ParaisoJadual kehilangan pengubah distribusiMajlis yang berkenaan

  • MiddleburgPlatform angkat hidraulik bergerakOperasi pemeriksaan dan penggantian

    MiddleburgPlatform angkat hidraulik bergerakOperasi pemeriksaan dan penggantian

  • MiddleburgPembuat jambatan naik automobileBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan har

    MiddleburgPembuat jambatan naik automobileBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan har

  • MassaJembatan naik bimbit ForkliftUnsur lain fungsi pengedap

    MassaJembatan naik bimbit ForkliftUnsur lain fungsi pengedap

  • MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

    MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

  • MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

    MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

  • segera:Peringatan: Maklumat ElkhovoOutline dimensions of oil immersed transformerApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih memberi anda ElkhovoOutline dimensions of oil immersed transformerApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih oleh syarikat kami, perkhidmatan ElkhovoOutline dimensions of oil immersed transformerApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ElkhovoOutline dimensions of oil immersed transformerApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ElkhovoOutline dimensions of oil immersed transformerApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih. ElkhovoOutline dimensions of oil immersed transformerApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ElkhovoOutline dimensions of oil immersed transformerApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!