Grodno1600KVA transformer pricePeranan kekuatan mekanikal

  • masa pelepasan:2022-11-02 11:28:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:330
  • Penerangan pantas:

    Grodno,Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi,GrodnoPenukar tegan

Kandungan artikel

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi,GrodnoPenukar tegang, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Berapa banyak pengubah kuasa

GrodnoAnalisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

HamPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru,GrodnoParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kV, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Pengubah terbenam minyak

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


Grodno1600KVA transformer pricePeranan kekuatan mekanikal



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari ,GrodnoPengubah distribusi 10kV, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan


Grodno1600KVA transformer pricePeranan kekuatan mekanikal



Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Dry type transformer factory

GrodnoCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

BabolMaklumat produk lain
  • DenhairdPlatform penangkapan trekApa kelebihan prestasi yang unik

    DenhairdPlatform penangkapan trekApa kelebihan prestasi yang unik

  • DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan

    DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan

  • PatarraKarakteristik pengubah tenggelam minyakHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawa

    PatarraKarakteristik pengubah tenggelam minyakHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawa

  • BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanApakah manifestasi khusus kesan ketara

    BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanApakah manifestasi khusus kesan ketara

  • BalassagyarmatVehicle mounted boarding bridgeLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

    BalassagyarmatVehicle mounted boarding bridgeLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • NagykorosJembatan penerbangan hidraulik bergerakSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

    NagykorosJembatan penerbangan hidraulik bergerakSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

  • NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

    NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

  • NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

    NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

  • segera:Peringatan: Maklumat Grodno1600KVA transformer pricePeranan kekuatan mekanikal memberi anda Grodno1600KVA transformer pricePeranan kekuatan mekanikal oleh syarikat kami, perkhidmatan Grodno1600KVA transformer pricePeranan kekuatan mekanikal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Grodno1600KVA transformer pricePeranan kekuatan mekanikal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Grodno1600KVA transformer pricePeranan kekuatan mekanikal. Grodno1600KVA transformer pricePeranan kekuatan mekanikal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Grodno1600KVA transformer pricePeranan kekuatan mekanikal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!