SteinerSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang dip

  • masa pelepasan:2022-11-01 16:05:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:498
  • Penerangan pantas:

    Steiner,Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanFuse tenaga tinggi p

Kandungan artikel

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

SteinerJaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

TripoliAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


SteinerSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?



Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

di manaPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.


SteinerSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

produk baruApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi,SteinerKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyak, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

SteinerAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal,SteinerAdakah ada minyak dalam pengubah jenis kering, and the transformer will turn to all normal operation.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca,SteinerParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

BabolMaklumat produk lain
  • BedgoshPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarLonjakan pelaburan industri

    BedgoshPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarLonjakan pelaburan industri

  • BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer

    BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer

  • Orang CaymansImpedansi pengubah kuasaMekanisme harga jangka pendek

    Orang CaymansImpedansi pengubah kuasaMekanisme harga jangka pendek

  • Frankfurt am MainPlatform angkat hidraulik 10 meterAkal penggunaan dan penyelenggaraan

    Frankfurt am MainPlatform angkat hidraulik 10 meterAkal penggunaan dan penyelenggaraan

  • Frankfurt am MainJenis bergerak jembatan naik hidraulikLapisan perlindungan anti selip

    Frankfurt am MainJenis bergerak jembatan naik hidraulikLapisan perlindungan anti selip

  • TapolcaJembatan boarding mudahAnalisis kaedah pemasaran e-dagang

    TapolcaJembatan boarding mudahAnalisis kaedah pemasaran e-dagang

  • TapolcaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBeli kerja subsidi

    TapolcaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBeli kerja subsidi

  • TapolcaMesin pembukaan lembaran automatikArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

    TapolcaMesin pembukaan lembaran automatikArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

  • segera:Peringatan: Maklumat SteinerSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang dip memberi anda SteinerSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang dip oleh syarikat kami, perkhidmatan SteinerSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang dip dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SteinerSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang dip, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SteinerSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang dip. SteinerSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang dip di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SteinerSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang dip, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!