PetapaLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakPenggunaan

  • masa pelepasan:2022-10-27 18:06:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:412
  • Penerangan pantas:

    Petapa,Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tem

Kandungan artikel

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama,PetapaYang lebih baik untuk pengubah jenis kering, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

PetapaPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

NonthaburiShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip


PetapaLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakPenggunaan



Dry type transformer factory

Keperlawanan mendarat,PetapaHarga pengubah jenis kering 2500, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

kualitiManufacturing process and steps of dry-type transformer

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung,PetapaPenukaran pengubah distribusi, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

PetapaJatuh perkara asing dan menghancurkan

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

BabolMaklumat produk lain
  • SergePlatform penangkapan hidraulik traktifApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

    SergePlatform penangkapan hidraulik traktifApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

  • SergePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

    SergePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

  • GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama

    GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama

  • TiszaujvarosPlatform angkat hidraulik diletak silinderGaris panduan penyelenggaraan

    TiszaujvarosPlatform angkat hidraulik diletak silinderGaris panduan penyelenggaraan

  • TiszaujvarosJembatan naik hidraulik tetapApa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

    TiszaujvarosJembatan naik hidraulik tetapApa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

  • VasaJembatan naik bergerak hidraulikPerkembangan dan perubahan pesat industri ini

    VasaJembatan naik bergerak hidraulikPerkembangan dan perubahan pesat industri ini

  • VasaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKeperluan pemeriksaan

    VasaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKeperluan pemeriksaan

  • VasaPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    VasaPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat PetapaLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakPenggunaan memberi anda PetapaLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakPenggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan PetapaLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakPenggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PetapaLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakPenggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PetapaLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakPenggunaan. PetapaLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakPenggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PetapaLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakPenggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!